AXA’nın var olma nedeni insanları daha iyi bir yaşam sürmeleri için onları desteklemektir.

Müşteriler her zaman önceliğimizdir.
Dünyanın en büyük sigorta şirketlerinden birisi olarak, amacımız insanların daha iyi bir yaşam sürmeleri için onlara destek olmaktır. Bu amaç, her çalışanımızın paylaştığı ortak bir hedeftir. Tüm hizmet ve çözümlerimizi buna uygun olarak bireylerin ihtiyaçlarına uygun hale getirmeye çalışıyoruz.
Siz müşterilerimiz her işimizin odağında yer alıyorsunuz. Sizlere ürün ve hizmetlerimize nerede nasıl ve ne zaman sahip olabileceğiniz konusunda, daha fazla seçenek ve yenilikler sunabilmek, bunu yaparken de kalite, mükemmellik ve güçlü bir finansal dayanak sağlamak ve doğru fiyatlara size sunabilmek için çabalıyoruz.

Değerlerimiz, Vizyonumuz ve Ötesi

Müşterilerimizin en önemli önceliğimiz olması hikayemizin sadece bir parçası. Her gün daha ileriye gidebilmek için 4 temel değerimizden güç alıyoruz: Önce Müşteri, Dürüstlük, Cesaret ve Tek AXA.
Bu değerlerimiz insanlara öncelik verdiğimizi ve her zaman güçlü ahlaki ilkelere bağlı kaldığımızı gösterir. Ayrıca çalışanlarımızı fikirlerini paylaşmaya teşvik eder, böylece kararlı ve cesur adımlar atarız.

Biz Sizin için Varız

İşbirlikçi yaklaşımımız sayesinde AXA çalışanları olarak, sizlere sürekli ve çok hızlı bir şekilde değişen bir dünyada, kişiye özel ürün ve hizmetler sunabilmekteyiz.
Büyük bir heyecan ile müşterilerimiz için sadece “ hasar ödeyen” bir sigorta şirketi olmanın ötesine geçerek “çözüm ortağı” olmaya çalışıyoruz. Bugün, çalışanlarımız ve acentelerimizle birlik içerisinde, sizlerin hayatlarını daha iyileştirecek çözümler ve hizmetler için çalışıyor yarın da öyle olacak.
AXA Sigorta olarak Türkiye’de Sigortacılığın 4.0’ı olmak hedefindeyiz. Acentelerimizi, süreçlerimizi ve çalışanlarımızı, siz müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmek için en çağdaş yaklaşımlarla ve teknoloji ile besliyoruz.
Müşterilerimize şeffaf, yalın süreçler sunabilen, insancıl ve açık bir şirketiz. Yenilikçilik anlamında yeni adımlar atmaya istekli ve cesaretliyiz. Müşteri odaklıyız ve müşterilerimizin yorumlarına açığız.

Biz Ne Yapıyoruz: Müşterilerimiz gönül rahatlığı ile hayatlarına devam edebilsin diye hem bireyleri hem de işletmeleri koruma altına alıyoruz.

Sermaye Yapımız

AXA SA
%16.76
AXA MEDİTERRANEAN HOLDİNG, S.A.
%83.24
DİĞER
%0.00
TOPLAM
%100

Tarihçemiz

1892
1828’de Paris’te kurulan ve AXA’nın da temellerini oluşturan L’Union Sigorta Şirketi 1892 yılında Osmanlı Devleti’nde faaliyete geçti.
1916
Nordstern temsilcilik bürosu İstanbul'da kuruldu.
1918
İttihadi Milli Osmanlı Sigorta Şirketi kuruldu.
1956
İttihadi Milli Osmanlı, İttihadi Milli Türk Anonim Şirketi (İMTAŞ) oldu.
Ocak 1968
Hayat ve Hayat Dışı Sigorta hizmetleri vermek üzere, Oyak Sigorta kuruldu.
Eylül 1983
Konut kredilerinde uzman olan Emlak Bankası %26 hisse ile Oyak Sigorta sermayesine katıldı.
1989
Türkiye'de faaliyette bulunan UAP (Union des Assurances de Paris)'nin Hayat Şirketi 'İmtaş Hayat' kuruldu.
Kasım 1994
AXA, %11 hisse ile Oyak Sigorta'nın sermayesine katıldı.
Ocak 1995
Oyak Sigorta, müşteri ve acente odaklı organizasyona geçen ilk Türk Sigorta Şirketi oldu.
Mart 1995
AXA OYAK Hayat Sigorta kuruldu.
1996
Nordstern ve İmtaş birleşip, Nordstern İmtaş adını aldı.
Ocak 1996
Oyak Sigorta'nın Hayat portföyü AXA OYAK Hayat Sigorta'ya devredildi.
Ekim 1998
AXA ve OYAK'ın Türkiye'deki sigorta faaliyetlerinin, tek bir çatı altında toplanmasına karar verildi.
Şubat 1999
AXA OYAK Holding kuruldu. Oyak Sigorta, Nordstern İmtaş Sigorta, AXA OYAK Hayat Sigorta ve Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'daki AXA ve OYAK'a ait hisseler AXA OYAK Holding'e devredildi.
Ağustos 1999
Oyak Sigorta ile Nordstern İmtaş Sigorta ve AXA OYAK Hayat Sigorta ile Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'nın kendi aralarında birleşmeleri ile ilgili olarak sürdürülen hukuki işlemler tamamlandı.
Ocak 2000
AXA OYAK Sigorta, 63 trilyon TL prim üretimi ile hayat dışı sigorta pazarında liderliğe oturdu.
Ocak 2002
AXA OYAK Sigorta, İnan Sigorta'yı satın aldı.
Ocak 2002
Hayat ve hayat dışı şirketleri bütünleşti.
Ağustos 2008
AXA'nın OYAK'ın hisselerini alması ile AXA SİGORTA faaliyetine başladı.
Haziran 2010
AXA HAYAT SİGORTA bireysel emeklilik piyasasına adım attı, o günden beri faaliyetlerine AXA HAYAT VE EMEKLİLİK olarak devam ediyor.

Farklılıklarımız

Tüm Türkiye’ye hizmet veren yaygın dağıtım ağı

81 ilin 81’inde hizmet veren 2000’i aşkın acente ve 1900’ün üzerinde banka şubesi ile Türkiye’de yaygın dağıtım ağına sahiptir.

Tüm Türkiye’ye ulaşan yaygın servis ağı

Ülke çapına yayılmış 1.200’ün üzerinde anlaşmalı servis ve tamirhaneler ile yaygın servis hizmeti verilmektedir.

Yüksek Müşteri Memnuniyeti;

Türkiye Kalite Derneği’nin (KALDER) yapmış olduğu Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA 4. kez sektöründe ilk sırada yer almıştır.

Yüksek Acente Memnuniyeti;

Ülke çapına yayılmış 1.200’ün üzerinde anlaşmalı servis ve tamirhaneler ile yaygın servis hizmeti verilmektedir.

World Finance 2010-2011

Dünyaca ünlü World Finance Dergisi de 2010’un ardından 2011 yılında da AXA SİGORTA’yı Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi seçti.

En Beğenilen Şirket

Capital Dergisi’nin düzenlediği ve üst düzey yöneticiler tarafından yanıtlanan araştırmaya göre AXA SİGORTA 4 yıldır üst üste sektöründe ”En Beğenilen Şirket” seçilmiştir.

Euromoney 2009

Dünya’nın saygın finans dergilerinden EUROMONEY, 2009 senesinde AXA SİGORTA’yı 4 dalda ödüllendirmiştir.

Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi

Türkiye’nin En İyi Fiyatlama Yapan Sigorta Şirketi

Türkiye’nin En Yaratıcı Sigorta Şirketi

Türkiye’nin Hasarı En İyi Çözümleyen Sigorta Şirketi

Euromoney 2010

2010 yılında ise AXA SİGORTA 2 dalda ödül almıştır.

Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi

Orta ve Doğu Avrupa'nın En İyi Sigorta Şirketi

Türkiye’nin her yerinde gerçek “tek fiyat” uygulaması

AXA SİGORTA bireysel sigorta ürünleri Türkiye’deki tüm dağıtım kanallarından aynı fiyatla satılmaktadır. Acenteden acenteye değişen farklı fiyat uygulaması yoktur. Bu yapı sigorta müşterilerinin AXA SİGORTA’ya duyduğu güveni haklı çıkaran, sektörde fark yaratan uygulamalardan biridir.

Hasarda 7/24 saat servis hizmeti

Yılda 365 gün, günde 24 saat hasar anında kesintisiz ulaşılabilen 0 850 250 99 99 no’lu “Acil Yardım, Hasar ve Destek Hattı” ile müşterilere ihtiyaç duydukları her anda, çok hızlı hizmet verilmektedir.

Aynı çatı altında hem elementer hem de hayat ürünleri sunulması

AXA SİGORTA ve AXA HAYAT ve EMEKLİLİK ürünlerinin tek bir çatı altında satılabilmesi ayrıcalığı, müşterilerimizin birden fazla sigorta ihtiyaçlarında hayatlarını kolaylaştırmaktadır.

AXA SİGORTA acentesine Sağlık & Hayat poliçe basımı yetkisi

AXA SİGORTA acenteleri sisteme on-line bağlanarak Ferdi Sağlık ve Hayat sigorta poliçelerini basabilecekler. Bu uygulama ile acenteler ek bir demoya ihtiyaç duymaksınız sistem üzerinden teklif verebilecekler, vermiş oldukları teklifleri aynı gün içerisinde poliçeleştirebileceklerdir.

Müşteri ihtiyaçlarının doğru belirlenmesi

AXA SİGORTA bireysel müşterilerin gerçek ihtiyaçlarına uygun ve “Bireysel Paket Ürünler” geliştirmektedir. AXA SİGORTA kurumsal müşteriler için risk yönetimi yaparak kurumsal müşteri ihtiyaçlarına özel poliçeler oluşturmaktadır.

Kalite Anlayışımız

Misyonumuz, hizmet verdiğimiz her alanda sürekli iyileştirme faaliyetleri ile maliyetleri düşürerek müşteri memnuniyetini arttırmak, daima ‘EN İYİ’ olmaktır.

“En iyi” olmaktan anladığımız;
Tüketiciler tarafından tercih edilen ve müşterilerinin memnuniyetini sağlamış,
Çevresine duyarlı, kurumsal sosyal sorumluluklarının bilincinde etkin, etik kurallara ve yasalara saygılı,
Referans olarak gösterilen,bir şirket olmaktır.

Bu amaçlarımıza ulaşabilmek için temel ilkelerimiz;

Müşterilerimize hizmet kalitemizle birlikte değerlendirildiğinde rekabetçi ürünler sunmak,
Satış öncesi ve sonrası hizmette hızlı olmak,
Daima ulaşılabilir olmak,
Her zaman ve her alanda en iyiyi sunabilmek için yaratıcı ve yenilikçi düşünmek,
En son teknolojiyi kullanmak ve böylece güven duyulan bir şirket olmaktır.

Şirketimiz, inovatif yapısı ile sigortacılık sektöründe birçok yeniliğe imza atmış ve atmaya devam etmektedir. Bu yeniliklerden en önemlisi “Müşteri Odaklı Hizmet “ organizasyonudur. Müşterilerimizin temel alındığı bu organizasyon yapısı da doğal olarak koşulsuz müşteri tatmini sağlayacak sorumluluklarla donatılmıştır. “Operasyonel Mükemmellik” yaklaşımımız çerçevesinde müşterilerimize en kaliteli ve hızlı hizmeti sunabilmek için entegre “Çoklu Kanal Yönetimi” inovatif bir model olarak benimsenmiştir.

Misyonumuz

En iyi olmaktan anladığımız; müşteriler, ortaklar ve çalışanların memnuniyetini sağlamış, onlar tarafından tercih edilen, çevresine duyarlı ve referans olarak gösterilen bir şirket olmaktır.

Bir şirketin kurum kültürü kurumun kendisi için seçtiği, aynı zamanda diğerlerinden farklılaşmasını sağlayan özellikleri ile oluşur.

AXA SİGORTA olarak biz bu farklılaşmayı çalışanlarımıza, ortaklarımıza, müşterilerimize, acentelerimize, mal ve hizmet sağlayıcılarımıza, çevreye, topluma verdiğimiz sözler ve de bunları gerçekleştirme biçimimizi tanımladığımız temel değerlerimiz ile sağlıyoruz

Temel Değerlerimiz

ÖNCE MÜŞTERİ
  • Gayemiz müşteridir. Her düşüncemiz müşteri ile başlar. Müşterilerin ilgisini hak etmek hayatında alakalı ve etkili olmaya devam etmek için onların hem bugün hem de gelecekteki yaşam tarzını dikkate alıyoruz.
  • Herkes, daha geniş bir perspektiften bakarak, kendi işinde iş stratejisi ile ilgili olarak yaratabileceği etkiyi bilir ve bu etkiyi en üst seviyeye çıkarır.
  • Müdürler, yenilikçi bir biçimde AXA’nın stratejisinin uygulanması sürecine insanların katılımını sağlar.
  • Yöneticiler, hem şimdi hem de gelecekte uygulanmak üzere, AXA’nın stratejisini anlatır ve operasyonel olarak kademelendirir.
CESARET
  • Cesaret işlerin gerçekleşmesini sağlar. İçimizden geçeni söyler ve gerçekleştirmek için harekete geçeriz. Mümkün olanın sınırlarını zorlar ve değer sunabilmek adına yeni yollar, yöntemler bulmak için cesur adımlar atarız.
  • Herkes, başkalarının gelişimine yardımcı olurken, kendisi de gelişir ve ilerler.
  • Müdürler, kabiliyetlerini ve kariyerlerini geliştirebilmeleri için insanlara koçluk yapar.
  • Yöneticiler, işin büyümesini hızlandırmak için insanları, takımları ve şirket kültürünü geliştirir.
ONE AXA
  • One AXA, gücümüzdür. Beraber çalıştığımızda ve tek bir takım gibi hareket ettiğimizde çok daha güçlüyüz. Birlikteliğimiz ve farklılıklarımızla aynı hedefe odaklandığımızda daha iyiyiz.
  • Herkes, takımları ve departmanlarının da ötesine geçerek katkı ve paylaşımda bulunur.
  • Müdürler, kapsayıcı işbirliğine ve ağ oluşturulmasına yardımcı olur.
  • Yöneticiler, şirket içinde ve dışında güven tesis ederek bilgi akışını sağlar ('silo' mantığını yok eder), ağ geliştirir ve bunlara liderlik eder.
DÜRÜSTLÜK
  • Dürüstlük, pusulamızdır. Güçlü ahlaki ilkeler bize yol gösterir ve müşterilerimiz, çalışanlarımız, paydaşlarımız ve ortaklarımız için doğru şeyi yapma konusunda vicdanımızın sesini dinleriz.
  • Herkes, birbirine yardımcı olmaktan, beraber çalışmaktan, ahlaki ve etik standartlarımızı korumaktan sorumludur.
  • Müdürler, güven esasına göre öncülük etmeleri konusunda takımını teşvik eder ve yetki verir.
  • Yöneticiler, şirket içinde ve dışında güven tesis etmek için takımları destekler ve motive eder.
  • AXA Sigorta
  • AXA Hayat ve Emeklilik